Reklama niejedno ma imię. Co więcej, im ciekawsza forma komunikatu, tym bardziej jest on zauważalny i tym większa szansa, że określona informacja trafi do świadomości potencjalnych klientów. Nic więc dziwnego, że jednym z bardzo popularnych sposobów jest wykorzystywanie druku wielkoformatowego. Czym się on charakteryzuje? I jakie jest jego zastosowanie? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym artykule. 

Oklejanie samochodu folią – kiedy to ma sens?
Blog

Oklejanie samochodu folią – kiedy to ma sens?

Oklejanie samochodów ma zastosowanie głównie w reklamie, ponieważ jest to najtańsza i niezwykle skuteczna forma promocji firmy. Wymaga opracowania odpowiedniego...
Czytaj dalej
Zastosowanie druku wielkoformatowego w reklamie
Blog

Zastosowanie druku wielkoformatowego w reklamie

Reklama niejedno ma imię. Co więcej, im ciekawsza forma komunikatu, tym bardziej jest on zauważalny i tym większa szansa, że...
Czytaj dalej
Czym charakteryzuje się druk cyfrowy?
Blog

Czym charakteryzuje się druk cyfrowy?

Mimo tego, że obecnie przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na promocję firmy w Internecie, to tradycyjne formy reklamy nadal wpływają na...
Czytaj dalej
Na czym polega cięcie laserem?
Blog

Na czym polega cięcie laserem?

Branża reklamowa stale się rozwija. Przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów jest coraz trudniejsze, dlatego przedsiębiorcy inwestują w różne formy promocji firmy....
Czytaj dalej

Co warto wiedzieć o druku wielkoformatowym?

Druk wielkoformatowy, jak wskazuje jego nazwa, odnosi się do dużych powierzchni, które wymagają zadrukowania zgodnie z najwyższymi standardami. Opcja ta może być stosowana zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz, stając się reklamą outdoorową. Nadruki tworzone są przy pomocy różnych technik, takich jak druk solwentowy, druk atramentowy, druk lateksowy, czy druk UV. Z kolei powierzchnia, która podlega zadrukowaniu to m.in. folia, papier, tkanina czy wysokiej jakości płótno. 

Skąd bierze się rosnąca popularność druku wielkoformatowego? Wynika ona z licznych zalet, którymi cechuje się ta metoda. Jest ona stosunkowo tania, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę doskonałe efekty, jakie może przynieść. Duży format komunikatu przykuwa uwagę, trafia do świadomości odbiorców i wywołuje pożądaną reakcję. Druk wielkoformatowy może być więc z powodzeniem wykorzystywany zarówno do tworzenia kampanii marketingowych, jak i kampanii społecznych i politycznych. Dodatkowo – tak jak już wspomnieliśmy – metoda ta świetnie sprawdza się w formie reklamy outdoorowej. Jest to możliwe przez wzgląd na jej wytrzymałość i najwyższą jakość wykonania. 

Jak druk wielkoformatowy stosowany jest w reklamie?

W jakiej formie wykorzystywany jest druk wielkoformatowy? Metoda ta stosowana jest przy tworzeniu różnego rodzaju billboardów, plakatów, banerów i szyldów. Jest pomocna wszędzie tam, gdzie niezbędne jest wykonanie ciekawego, starannego i przemyślanego projektu o dużych, często zaskakujących, rozmiarach. Co ważne, technika ta jest wykorzystywana zawsze wtedy, gdy zależy nam na dotarciu do szerokiego grona odbiorców skupionego w jednym, często uczęszczanym miejscu.

Następnym razem, gdy duży baner przykuje nasz wzrok, skupmy się więc nie tylko na przekazywanym komunikacie, ale także na tym, jak powstała taka kompozycja.