Każda firma doskonale wie, że musi się reklamować, żeby sprzedawać towary i usługi. Problem jest jednak z wyborem nośnika reklamowego, by poniesiony nakład finansowy przyniósł oczekiwany efekt. Pomimo rozwoju Internetu, banery zewnętrzne nadal są wybierane przez reklamodawców, ze względu na swoje liczne zalety.

Kilka zalet banerów reklamowych jako medium reklamy

Banery reklamowe stosowane są od wielu lat i wciąż cieszą się zainteresowaniem przedsiębiorców. Informują klientów o promocjach, wyprzedażach, nowych produktach i firmach, ale też wydarzeniach sportowych, kulturalnych i rozrywkowych. Można na nich umieszczać informację, która zawsze dotrze do szerokiej rzeszy odbiorców. Dzięki banerowi nowa marka ma szansę na wykreowanie się, ponieważ wzbudza zainteresowanie. Reklamodawcy wybierają tę formę promocje, ze względu na dużą efektywność. Baner jest widoczny dla pieszych i kierowców, więc zostaje zapamiętany. Każdy jest w stanie zapoznać się z jego treścią, ponieważ ma prosty przekaz. Doskonale działa przekaz, przy promocjach i wyprzedażach, ponieważ przyciąga dużą liczbę klientów. Banery zawsze są dobrze odbierane, ponieważ reklama nie jest nachalna. Pozostaje na swoim miejscu przez określony czas, więc każdy ma okazję, ponownie zapoznać się z przekazem.   

Skuteczność banera reklamowego

Podstawą skutecznego banera reklamowego jest opracowanie projektu graficznego. Ważne jest logo, hasło reklamowe, zdjęcie produktu oraz informacja. Projekt powinien być spójny i przygotowany w odpowiednich kolorach, czyli takich, żeby były widoczne również z daleka. ŚWIAT REKLAMY zajmuje się wykonaniem banerów od A do Z. Zespół profesjonalistów doradzi chwytliwy baner, na który zareaguje każdy odbiorca. Zadaniem reklamodawcy jest wybór miejsca. W centrum miasta koszty są zawsze najwyższe, bo też większa jest skuteczność. Najtańsze są obrzeża miast i boczne ulice, ale na efekty można czekać bardzo długo, co jest nieopłacalne.