Oklejanie samochodów ma zastosowanie głównie w reklamie, ponieważ jest to najtańsza i niezwykle skuteczna forma promocji firmy. Wymaga opracowania odpowiedniego projektu.

Oklejanie samochodu folią — kiedy to ma sens?

Oklejanie samochodów osobowych, ciężarowych i dostawczych jest niezwykle popularne. Większość firm inwestuje w jeżdżącą reklamę. Możemy umieścić ją na oknie, na elementach blaszanych lub całościowo. Folia daje wiele możliwości, a do tego doskonale się prezentuje, przez co wpływa na wizerunek przedsiębiorstwa. Głównie jednak chodzi w tym momencie o sprzedaż. Poruszamy się samochodem nie tylko po swoim mieście, ale również po całym kraju, a nawet za granicą, więc mamy okazję zdobyć setki klientów. Ta forma promocji jest najtańszą z możliwych, jeśli chodzi o reklamę zewnętrzną, ponieważ inwestujemy środki jedynie przy nakładaniu folii. Warto zlecić firmie ŚWIAT REKLAMY, przygotowanie grafiki i wykonanie nadruku na naszym pojeździe zarówno firmowym, jak i prywatnym.

Jak działa reklama na samochodach i autobusach?

Reklama na firmowych samochodach jest praktycznie darmowa. Natomiast naklejana na autobusach miejskich czy dalekobieżnych sporo kosztuje, ponieważ ponosimy wydatek za przygotowanie folii i umieszczenie na pojeździe, więc musimy liczyć się z większym nakładem finansowym. Wiele zależy od jakości folii, ale przede wszystkim od projektu graficznego. Najważniejsze jest ligo, zdjęcie i kontakt do firmy. Istotna jest estetyka, ponieważ wpływa na wizerunek marki. Projektanci przygotowują grafiki dopasowane do konkretnego modelu i wielkości pojazdu. Starają się komponować reklamy w taki sposób, aby doskonale prezentowały się na samochodach i przyciągały uwagę konsumentów. Przy wykonywaniu naklejek wykorzystywany jest między innymi druk cyfrowy. Oklejanie samochodu jest praktykowane w firmach transportowych, które dostarczają ładunki do odbiorców w całej Europie.